Give it another week!
What kind of pilsner yeast are you using ?

My first thought was that 15degC was very high?

-----Opprinnelig melding-----
Fra: brygforum-boun...@falaffel.indexdata.dk
[mailto:brygforum-boun...@falaffel.indexdata.dk] På vegne av Lars Vildgaard
Sendt: 23. april 2014 18:48
Til: <brygfo...@haandbryg.dk>; f...@larsvildgaard.dk
Emne: Re: [Brygforum] Har brug for et godt råd.

Hej alle.

Mange tak for gode råd og tips på mit opslag tidligere i dag.

Jeg har nu målt øllen, og den er gået fra 1072 til 1030 på tre gær-dage, dog
med kun en boble dag. Jeg har tjekket så godt jeg kunne for mulige utætheder i
gærspanden og kan også se at en god omgang gærkage er faldet til bunds.

Skal jeg give den en uge mere som den er nu ( uden bobler ), og se hvad der
sker ? Eller skal jeg tilføje ilt og ekstra gær som andre skrev ??

På forhånd tak og god aften til jer.

Mvh
Lars

iPhone message