Hej

Jeg har købt en tilsvarende induktions kogeplade og er meget tilfreds. Jeg
valgte modellen med analog effekt vrider da den kan håndtere en ekstern
termostat (ut-200) uden at tabe effekt indstilling. Kan fåes lidt billigere i
Tyskland. Kvaliteten er rigtigt god. Jeg har almindelig stikkontakt men dog
16A. Fuldt lovlig installation. Jeg er meget tilfreds med min gryde på 36 liter
da den ekstra kapacitet gør det noget nemmere at koge uden at koge over. Bor du
i nærheden af Silkeborg er du velkommen til at kigge. Forøvrigt vil jeg
anbefale dig at tænke over om du kan bruge en anden metode til at styre temp da
de indebyggede termostater sjælden er særlig nøjagtige.

Hilsen Jon