Hejsa

Nu nærmer julen sig jo, og det er tid til at finde på nogle gode ønsker.
Til alt held er det for mig nemt at finde på noget bryggeudstyr, jeg lige
går og mangler ;o)

Hvordan er jeres arfaringer med en hoprocket? Kommer der en god øl ud af
det? Hvormeget humle skal man bruge? Kan man lave en hoprocket selv?

Størrelsesmæssigt har jeg brug for en hoprocket, der passer til 25 liter
urt, og som skal monteres mellem min Braumeister 20 og en modstrømskøler
fra Lund Teknik.

Blichmann's hoprocket:
http://www.northernbrewer.com/shop/blichmann-hoprocket.html
http://www.maltbazaren.dk/shop/blichmann-hoprocket-2577p.html