From: brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk
[mailto:brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk] On Behalf Of Christina & Remy
Sent: 8. november 2014 08:51
To: brygforum@lists.haandbryg.dk
Subject: [Brygforum] Beergun

HEj Forum

Jeg er ude efter råd om Beergun, hvor længe kan øllet holde sig på flaske og er
det nemt og lige til. Efter jeg kan se er den ret dyr og inden man ligger penge
i det ville jeg lige høre om der er nogen af jer som kan vejlede mig i det at
bruge en Beergun.

Hilsen
Remy 4070

The information contained in this message is privileged and intended only for
the recipients named. If the reader is not a representative of the intended
recipient, any review, dissemination or copying of this message or the
information it contains is prohibited. If you have received this message in
error, please immediately notify the sender, and delete the original message
and attachments.

Please consider the environment before printing this email.