From: brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk
[mailto:brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk] On Behalf Of rosenga...@mil.dk
Sent: 25. november 2014 09:56
To: brygforum@lists.haandbryg.dk
Subject: [Brygforum] Hvilken gær?

Goddag

Jeg tænkte at lave en Brown Ale i morgen og tjekkede lige op på hvad jeg har
af gær liggende.
Jeg har en Safale US-05 liggende, men har tidligere brugt Safale S-04 til
denne opskrift.
Mit spørgsmål her til Jer er så, hvornår bruger man den ene gær frem for den
anden og hvad er det der gør udslaget i hvad man bør bruge af gær?

--
Mvh
Frank W. Rosengaard