Hej Alle.
Jeg er total ny i det her og har lige sat min bryg nr 2 over. (all grain)
En ting som jeg savner er en simpel grund guide i hvad de forskellige øl
typer indeholder som grund malt. Jeg har studeret en hav af opskrifter, men
kan bare ikke se den røde tråd i de forskellige typer øl.
Har studeret en side med forklaring på de forskellige malte og hvordan de
kan bruges, men der findes jo milliarder af malt typer
Der må da findes en side med en god guide.

Håber i kan hjælpe lidt her

--

MVH
Claus klint