Sent: Friday, January 16, 2015 8:09 AM
To: Brygforum
Subject: [Brygforum] Gæring

Hej

Håber der er nogle der kan give mig et svar på hvorfor der ikke går gang i gæringen i min Brown ale.

Den har nu stået ved 21 grader i snart halvandet døgn og der er stadig ikke sket noget som helst..
Det er en 1028 London ale gær som skulle gære mellem 20-22 grader.

Er der noget jeg kan gære for at den går igang ??

Mvh Søren