"Jeg tog den ud i stuetemperatur 8 timer før og så trykkede hul på gæren 2
timer før. "

Var posen pustet op da du tilsatte den? Hvor gammel var den?

Når man anvender vådgær er det altid en god ide at anvende en rigtig
gærstarter. Du har sikkert under pitchet din øl. Du kan vente og se tiden
an eller rehydrere et brev tørgær og tilsætte så du er sikker på den kommer
igang.

/Thomas

Den 16. januar 2015 kl. 18.58 skrev Søren Gjøde Fabricius <zur...@zurfer.dk>
: