Hej Remy 4070

Har du reinstalleret/opdateret driver og evt. anden software til din printer?

mvh. Klaus Ankerstjerne

Den 20-03-2015 kl. 18:25 skrev Christina & Remy:
Hej Forum
Jeg har printet ediketter til kapsler for nogle mdr. siden og skal til det igen, men printeren centrerer ikke merer og kan ikke finde fejlen og håber en på forum kan hjælpe mig. Ediketterne er fra Labelplanet og hedder**LP70/25R og min printer er en Canon MX 340.
Remy 4070
mvh. Klaus

---
Denne e-mail blev kontrolleret for virusser af Avast antivirussoftware.