Se mit forrige svar. Du henter malen ind i Word ved at trykke på Wèn langt til højre for den aktuelle etikett.

mvh

Fred

Den 20.03.2015 18:25, skrev Christina & Remy:
Hej Forum
Jeg har printet ediketter til kapsler for nogle mdr. siden og skal til det igen, men printeren centrerer ikke merer og kan ikke finde fejlen og håber en på forum kan hjælpe mig. Ediketterne er fra Labelplanet og hedder**LP70/25R og min printer er en Canon MX 340.
Remy 4070