Hola

Jo us escric desde un eeepc 901 funcionant amb debian testing . El model es
el de 20G (16 + 4) que originariament venia amb una xandros que va durar 1
minut (la distro original esta molt capada)

Si no estic errat les versions linux ja no es venen (en el cas de asus com a
minim)

Per que us en feu una idea de la meva experiencia:

* Teclat molt petit (sobre tot si teniu les mans grosses com es el meu cas,
tot i que t'hi acostumes)
* Funciona tot (un petit inconvenient:el bluetooth no el pots engegar desde
el S.O. , l'has d'activar o desactivar a la bios)
* mes de 5 hores de bateria (de serie duu la de 6 cel·les)

El tinc funcionant sota kde , normalment programo amb l'eclipse i java ,
l'amarok en segon pla gairebe sempre i no tinc queixes del rendiment  (un
altre incis:el vaig ampliar a 2 gigues de ram nomes comprar-lo . Si
treballes amb l'eclipse ho acabes agraint)

El novembre passat vaig anar al Japo de vacances i us puc assegurar que a
partir d'ara el peeetitet vindra amb mi a tots els que faci, gairebe ni es
nota a l'equipatge i em va de conya per conectarme a internet i com a
organitzador de les fotos que vaig fent (la ranura per  targes sd tambe
ajuda)

En definitava, en el meu cas una gran compra

El 18 / febrer / 2009 10:52, Jordi Rossell Ferrer <4xsam...@gmail.com> ha
escrit: