Anso, a què eren deguts els problemes de consistència, a reinicis bruscs
(per falta de bateria, etc?)

Al meu eeepc (SSD de 4Gb) vaig decidir posar-li ext2 per lo de les SSD,
tenint en ment possibles inconcistències.......però ni una!!

Salut.

El 18 / febrer / 2009 11:35, anso - <ansobeg...@gmail.com> ha escrit: