El 2/1/24 a les 20:09, robert ha escrit:

Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzagui...@gmail.com> writes:

Avui m'he trobat amb l'actualització del nucli a la versió 6.1.69-1, i
malauradament segueix sense funcionar-me la wifi, sols em puc connectar per
cable. Es molt frustrant.

[...]

A més a més, s'ha de tenir instal·lats també els "drivers" o "firmware"
de l'equip que es vol usar.

[...]

Amb la 66, 67 i 69, si faig:

      $ lspci
      02:00.0 Network controller: Intel Corporation Wi-Fi 6 AX200 (rev 1a)

[...]

Ara toca buscar a quin dels paquets dels repositoris hi ha quelcom
relacionat amb aquesta peça d'equipament.  La meva cerca amb Aptitude
(intel + wireless) dona 3 possibles paquets candidats:

|     repositori    |       paquet        |
|-------------------|---------------------|
|        main       | firmware-linux-free |
| non-free-firmware |   firmware-iwlwifi  |
| non-free-firmware |   firmware-ipw2x00  |

Amb els repositoris de programari privatiu habilitats, aquesta comanda pot ser útil:
tasksel install isenkram-packages isenkram-firmware

(detecta maquinari i cerca paquets amb els fitxers que hi corresponen)

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should remove and omit any @, dot and mailto combinations against automated addresses collectors.

Respondre per correu electrònic a