Nope, började att fortsätta översätta lite av den Debian
administrationsboken till svenska:
https://hosted.weblate.org/languages/sv/debian-handbook/ under
pandemisommaren men orkade aldrig bli riktigt klar då jag är mer
intresserad av datorprogram än böcker och hemsidor och är inte
jätteintresserad av att skriva långa texter själv, men tack ändå för
erbjudandet