Усім привіт.

То лист undead чи half-life? :)
https://lists.debian.org/debian-user-ukrainian/2006/11/msg00001.html
Краще спробую поставити питання...

Нещодавно натрапив на сторінку в Debian Wiki

https://wiki.debian.org/PkgExim4UserFAQ#How_does_exim_find_out_its_host_name_to_use_in_HELO.2FEHLO.3F

де кажуть про те, що власноруч primary_hostname встановлювати на слід:

> Please refrain from using primary_hostname unless you cannot avoid using it.
> It enhances the complexity of your configuration and leads to error issues
> that are a hell to debug.

В принципі я можу припустити, що вони мають на увазі що міняючи домен
з якого відправляється пошта (From), треба буде не забути поміняти
primary_hostname. Але це начебто може максимум вплинути на те, чи
листи будуть роспізнані як спам (SpamAssassin score). І то не факт. Чи
є якісь додаткові міркування?

Далі, припустимо що я даю exim можливість визначити primary_hostname.
Для цього я мушу або покласти FQDN у /etc/hostname, або у /etc/hosts:

127.0.0.1  myhostname.example.com  myhostname  localhost

Першого варіанту хотілося б уникнути, занадто довгий hostname. Та й
начебто hostname має бути першим сегментом FQDN. Другий варіант майже
ідеальний:

$ hostname
myhostname
$ hostname -d
example.com
$ hostname --fqdn
myhostname.example.com

Але тоді exim буде називати себе myhostname.example.com, а не
example.com. Що мабуть влине на, скажімо, спам бал (score). Бо EHLO
домен не відповідає From хедеру. Що скажете?

Для простоти розглядаймо варіант виділеного серверу (не офісний LAN,
не домашній комп'ютер).

Дати відповідь електронним листом