אני לא בטוח לכמה מהאנשים כאן זה רלוונטי, אבל אפשר, אני מניח, לנסות
להמליץ לטובת תוכנה חופשית וכנגד Tivoization כדי לאפשר תיקוני אבטחה
על־ידי צדדים שלישיים. אז אם מישהו רוצה להרים את הכפפה הזאת, ראו אותה
כמושלכת לפניכם.
--- Begin Message ---
אם אינך רואה מייל זה - לחץ כאן
<http://www.isoc.org.il/files/newsletters/iot.html>

<http://www.isoc.org.il/>
קול קורא: ניסוח מסמך מחקר ומדיניות
בנושא "קידום והסדרת IOT"

האם האינטרנט בישראל ערוך למהפיכת ה-IOT?

* האיגוד קורא ליחידים, קבוצות או תאגידים וכן מוסדות אקדמאיים ועמותות להגיש
מועמדות לכתיבת והצגת מסמך מחקר ומדיניות בנושא "קידום והסדרת IOT". *

על פי ההערכות, בשנת 2020 יהיו עשרות מיליארדי רכיבי מחשוב בעולם שיהיו
מחוברים לאינטרנט, אשר בעיקרם יהיו סנסורים מסוגים שונים שישולבו במכשירי
רפואה, ספורט, לבוש, בית חכם, מכונות אוטונומיות וכד'. האם אנחנו ערוכים
למהפיכה הזו?
מסמך מחקר ומדיניות בנושא IOT

מטרתו של מסמך מחקרי זה, לייצר מיפוי של התחום,כולל מיזמים בולטים בתחום ה-IOT
מהארץ ומהעולם, להציג חסמים, קשיים וכשלים במימוש הטכנולוגיה ולהציע פתרונות
והמלצות אופרטיביים, כולל המלצות למדיניות ציבורית לאומית.
מי יכול להגיש מועמדות?

המציעים יכולים להיות פרטיים או מחלק מצוות, ונדרש ניסיון מוכח בכתיבה וניסוח
של מסמכי מדיניות ורגולציה, לרבות בתהליכי חקיקה, בסוגיות של כלכלה, טכנולוגיה
וחברה וכמובן הכרות מעמיקה עם IOT.

לקריטריונים המלאים להגשת הצעות ותהליך הבחירה
<https://www.isoc.org.il/about/documents/iot?utm_source=NEWSLETTER-IOT&utm_campaign=NEWSLETTER-IOT&utm_content=iot-proposal>

*מועד אחרון להגשת הצעות לדוא"ל: rfp-...@isoc.org.il <rfp-...@isoc.org.il>
כקובץ PDF – עד ליום 28/02/2018.*

[image: Facebook] <https://www.facebook.com/ISOC.ORG.IL?ref=hl>