עברתי על הבקשה להצעות.
נראה לי שהאיגוד הישראלי לאינטרנט עושים את זה בדרך לא מוצלחת (מונח יותר
קיצוני צונזר כאן) בלשון המעטה.

היה עדיף אם הם היו הולכים בדרך דומה לזו של הרשות הישראלית לחדשנות:
1. קול קורא לכל דיכפין להגיש נייר עמדה.
2. להזמין כל מי שירצה לעבור על ניירות העמדה ולכתוב הצעה למסמך מדיניות
שמבוסס עליהם.
3. ורק אז למזג הצעות ולהפיק מסמך סופי שיהיה העמדה הרשמית של האיגוד
הישראלי לאינטרנט. רק בשביל שלב זה צריך לפנות לחוקרים עם תעודות.

דרך אגב, בסוף הבקשה כתוב: "על חברי הוועד המנהל, עובדי האיגוד ובני
משפחותיהם מדרגה ראשונה נאסר להציע הצעות". מה אם הישראלי שמבין הכי הרבה
ב-IoT
הוא גם בנו של אחד מחברי הוועד המנהל של האיגוד הישראלי לאינטרנט? האם
יוותרו על נקודת הראות שלו ועל התובנות שהוא יכול להציע?

--- עומר זק