תודה לכל העונים.

אני רוצה להבהיר שכרגע אין אף חברה שמעוניינת להצטרף לעמותה, אף אחד לא
הציע שום דבר קונקרטי. אין לי מושג במה באמת החברות מעוניינות, למעט
דוגמאות מארגונים אחרים דומים (הדוגמה שהטריגה את ההצעה היא אילט״ם --
‏https://www.iltam.org/‎ -- שיש לו המון ארגונים חברים, שמשלמים דמי חבר
ומקבלים הנחות על אירועים שהוא מארגן).

ההצעה נועדה לאפשר לועד להחליט על הכנסת ארגונים כחברים, אם וכאשר יתברר
שזו הדרך לגייס אותם. הנסיון העולמי מראה שתאגידים אכן מוכנים להירשם
כחברים בארגונים מהסוג הזה, כדרך לתרום חזרה ולהראות שהם מעורבים בקהילה,
ואילו חסות לאירועים נשקלת בשיקולים אחרים לגמרי -- עלות\תועלת מיידית
מההשתתפות באירוע (ומכאן, בין השאר, הקושי לגייס חסויות לאוגוסט פינגווין).

ההצעה אינה עומדת בניגוד לרעיונות כמו קרן בניהול משותף. אם אפשר להקים
קרן כזו, ולגייס משאבים בהצלחה דומה, בלי overhead מטורף, אני אעדיף את
הפתרון הזה על פני הכנסת תאגידים כחברים. אבל אם יתברר שזה פתרון פחות
מוצלח, אני מעדיף שהכלי של הכנסת תאגידים כבר יהיה בארגז הכלים של הועד,
ולא שרק אז נתחיל לדבר על כינוס אסיפה מיוחדת כדי לאשר את זה (במיוחד
כשלאסיפות מיוחדות יש בד״כ נוכחות דלה ולכן, להכרעות מהסוג הזה, לגיטימיות
פחותה).

תודה שוב,
        שי