On Fri, 2018-11-02 at 12:40 +0200, Lior Kaplan wrote:

> עד שלא תשאל, לא תדע (:
> אני נוהג להציע דברים שאני גם מוכן לעשות בעצמי (או לחנוך מישהו אחר
> לבצע).
> הכל תלוי באיך מדברים על התפקיד.
>
> לא חסרים אנשים שצריכים ניסיון בניהול ארוע/עסק וזאת אחלה הזדמנות
> בעבורם.
> עבורי, לפני כמה שנים זאת היתה התנסות ראשונה ומאוד משמעותית. הפירות
> של זה הפכו לחברה בע"מ.  אז יודע להעריך גם את הניסון שצוברים "בעבודה
> אפורה".

גם אני למדתי כמה דברים, במיוחד על הבירוקרטיה הכרוכה בהרשמה כספק של חברת
ענק (כדי לקבל חסות על כנס מחברת ענק, צריך להרשם כספק שלהם), כתוצאה
מהפעילויות שלי בועדת הביקורת ובועד המנהל של העמותה.

ובקשר ל-"עד שלא תשאל, לא תדע", זה מזכיר לי מייל עתיק שבו אמרתי דברים
קצת דומים:

--
My Commodore 64 is suffering from slowness and insufficiency of memory;
and its display device is grievously short of pixels.  Can anyone help?

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html