שלום לכל חברי וידידי העמותה (וגם לכל שאר הקוראים).

אני מעוניין להצהיר על התמודדותי לוועד העמותה.
נשמע שיש קול קורא לדם חדש צעיר ואקטיבי שייבחן לעומק את הבסיסים והמטרות של
העמותה וייקח חלק בעיצוב הכיוון אליה העמותה הולכת.
אני מאמין שאני מתאים :)

קצת על עצמי:
משתמש לינוקס ופעיל קוד פתוח משנת 2005.
עיקר הפעילות שלי בעבר הייתה בקהילת אובונטו ישראל, בפורום בצ'אט, במפגשים ומה
לא :)
בשנת 2011 נהייתי לאיש הקשר של אובונטו ישראל, וכחלק מעבודתי חילקתי ושלחתי
דיסקים ושאר מרצ'נדייז ברחבי הארץ, העמדתי (העמדנו) דוכנים בכנסים ועוד...

בנוסף לקחתי חלק בתרגום וקידום התאמה לעברית לפרוייקטי קוד פתוח שונים.

לפני כשנתיים השתחררתי מצה"ל (לאחר קבע) ומאז אני עובד במחקר ופיתוח מוצר AV
ללינוקס, כך שלינוקס וקהילת הקוד הפתוח הן באופן חד משמעי חלק יום-יומי מחיי.

אני מרגיש שהנושאים הבוערים ביותר בעמותה היום הם נושאים שמדברים מאוד לליבי
(בהמשך לדיון שתומר פתח, וכרפרנס) והייתי מעוניין לקחת תפקיד מפתח בלקדם ולעצב
אותם.

באופן כללי, יש לי זמן לתרום ואני מעוניין לתרום מזמני :)

הערה אחרונה, לצערי הרב באוגוסט פינגווין לא אהיה (בארץ) בגלל התחייבויות
קודמות, ולפיכך גם לא אהיה באסיפה הכללית (🙁). לכן חשוב לי להודיע על
ההתמודדות מראש.

דור (Ddorda).