עלי לנקוט בעמדה חד משמעית וברורה: אני ממש לא מסכים איתך, מאיר מאור.
העמדה שלך נותנת פרס לתופרי תיקים אם רק יהיו מספיק מתוחכמים, וזה בדיוק
מה שחזקת החפות שואפת למנוע.

בפרשה הנוכחית, צריכה לעניין אותנו רק שאלה אחת: האם אורי עידן מהווה סכנה
לנשים שבאות לפעילויות של המקור?
הרי המטרה של קוד התנהגות במקביל לחקירה משטרתית היא לוודא שהפעילויות של
המקור יהיו סביבה בטוחה. לדעתי זה כולל גם סביבה בטוחה נגד תלונות שווא.

הפניה של תומר למשתתפות מתייחסת לנקודה זו, ואני מסכים איתה.

--
What happens if one mixes together evolution with time travel to the
past?  See: https://www.zak.co.il/ideas/stuff/opinions/eng/evol_tm.html

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html