On Wed, 2018-11-07 at 07:29 +0200, Lior Kesos wrote:
> מי יתפור תיק לאורי עידן? מישהוא שרוצה לעשות מניפולציה ולהחרים את כלי
> השיט או התוכי שלו??

אני יכול להעלות על הדעת שני גורמים אפשריים.

א. מתחרים עסקיים - לא סביר כי תפירת תיק ברמה של הראיות שראיתי היתה
דורשת משאבים רבים ואינה כדאית מבחינה עסקית.
ב. פמיניסטיות שכועסות על כך שהוציא לאור את הספר האלקטרוני "הצד שלו" מאת
יואב אבן ביוני 2015.

> העמותה לא שינתה את אורי עידן אלא את המעשים המיוחסים לו.
> זה היה מנוסח בצורה מאוד זהירה

עם זה אני מסכים (שינתה -> גינתה) ולצערי זה לא מה שאפשר להבין מדברי תומר
בריסקר:
On Wed, 2018-11-07 at 08:43 +0200, Tomer Brisker wrote:
> מקומה של חזקת החפות בדיונים בבית המשפט.
> מקומם של מטרידנים הוא לא בקהילה שלנו.

--- עומר זק

--
In civilized societies, captions are as important in movies as
soundtracks, professional photography and expert editing.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html