היי אורי!

On Wed, 13 Feb 2019 11:32:00 +0200
Ori Idan <o...@heliconbooks.com> wrote:

> ידיעות אחרונות הם בעלים של אפליקציה מתחרה של הליקון ספרים (החברה בבעלותי).
> כל מה שהיה זה ניסיון של ידיעות אחרונות להפיל את הליקון ספרים.
> אתם מוזמנים לעשות מה שאתם רוצים אבל תצטרכו לעמוד מול שופט ולהסביר לו באיזה
> זכות אתם לוקחים את הסמכויות שלו להיות שופט בישראל ומוציאים אותי אשם כל זאת
> מבלי לראות את כל העדויות?
>
> אין לי שום אינטרס וכוונות לחשוף מה אני הולך או לא הולך לעשות נגד ידיעות. זה
> לא רלוונטי עבורכם ובטח לא כשתבואו לטעון בבית משפט  שרציתם שאני אחשוף את זה
> קבל עם ועדה.
> תבחרו אתם איך אתם חושבים שנכון עבורכם לצמצם נזקים שכבר עשיתם. אתם תעמדו
> [...]

קודם כל אני מתנצל (בשמי לפחות) על הפגיעה האפשרית בכבודך ועל עוגמת הנפש שנגרמה
לך. אני מקווה שגם הוועד יפרסם התנצלות על כל האשמה אפשרית שנעשתה.

בכל מקרה, לדעתי אתה תעשה טעות אם תגיש תביעה כזאת - בין אם בסוף תזכה או תפסיד
בה. זאת מפני שאתה זה שמצטייר כתוקפני וכקנאי וזה רק יביא להמעטה נוספת בכבודך.
אני מבין לליבך שנפגעת, אבל לא כדאי שתעשה את המצב גרוע יותר.

אומרים ש- https://en.wikiquote.org/wiki/Mahatma_Gandhi אמר פעם ש"החלשים לעולם
לא יכולים למחול. מחילה היא תכונה של החזקים." וגם אפשר ללמוד הרבה מסלאח א-דין
(ראה http://shlomifishswiki.branchable.com/Saladin_Style/ ).

בנוסף אני נוטה להסכים גם עם שאר המשיבים בשרשור הזה.

בברכה,

        שלומי