יש לזכור שאף כלי תקשורת אחר לא פרסם את זה למרות שזה פורסם בשלושה עיתונים של
ידיעות במשך מספר ימים.
כל כלי התקשורת האחרים הבינו שכנראה אין כלום מאחורי זה. הועד ותומר בראשו לא
היה להם את ההבנה שהייתה לכלי התקשורת ולעוד לא מעט אנשים שמדובר בהאשמת שווא.
שוב אני חוזר אין כל קשר למה אני עושה או לא עושה מול ידיעות ואין זה המקום
לחשוף את מהלכי.

אני דורש התנצלות רשמית מהוועד. לא יתכן שעמותת המקור תשתף פעולה עם הכפשה כזו
של שמי.
אין ספק שמדובר כאן בהוצאת דיבה. זה זועק לשמיים, לא משנה איך תציגו את זה,
תומר בריסקר לקח את תפקיד השופט וזה לא חוקי והוא יצטרך להסביר את זה לשופט של
בית המשפט.

ברור שהעמותה אשמה בהוצאת דיבה, אני נותן לעמותה את הדרך המהירה והזולה לצאת
מזה ע"י התנצלות רשמית.
אני לא מוכן לקבל פגיעה כזו בכבודי.

--
Ori Idan CEO Helicon Books