On Sat, 2019-02-16 at 17:31 +0200, Shachar Shemesh wrote:

> זה מאוד מצער אותי. קיוויתי שהשקט שנוצר פתאום נובע מזה שהוא התפכח לנזק
> שהוא עושה לעצמו.
>
> כך או כך, החסימה שלו נובעת מההתנהגות שלו על הרשימה, ולא משום דבר שהוא
> הואשם בו ע״י צדדים שלישיים.

מתנצל שלא הדגשתי זאת, אבל מדובר בחסימה שהוטלה כאשר פורסמו ההאשמות
שיוחסו לאורי עידן (בתקופה שממילא לא יכל להגיב בגלל מעצר ואחר כך איסור
גישה לאינטרנט), והוסרה לפני זמן לא כל כך רב.

זה היה צעד עונשי שלדעתי לא היה מוצדק, כי המעשים המיוחסים לאורי עידן לא
העמידו אף אחד בסכנה מיידית, כולל טריגרים.

--- עומר זק

--
No actual electrons, animals or children were harmed by writing this
E-mail message.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html