שלום לכולם.
אני פיתחתי את איזה תוכנה למחשב שהצליחה מאוד. לינק לתוכנה
http://bit.do/eNCNn
(לינק מקוצר כי אני לא רוצה לציין את השם באינטרנט הפתוח. נא לא לרשום את השם
בהודעות מייל הציבוריות האלה)

התוכנה ממש הצליחה (לדעתי) והמכירות רק עלו מחודש לחודש. הייתי מוכר סריאלים
שפותחים פונקציונליות נוספת.

הייתי מקבל הרבה תגובות במייל מאנשים מרוצים וגם תגובות בסקרים שהתוכנה מפנה למלא.
היו קונים את זה בין 2 פעמים ל 7 פעמים ביום

הבעיה:
התוכנה כתובת בשפת Autoit
בהתחלה לא חשבתי שזאת בעיה גדולה עד ש google התחילו לחסום אתרים שמפיצים תוכנות
שכתובות בשפת Autoit . למה? זה כבר לדיון אחר.. ניסיתי לדבר עם התמיכה. אין עם מי
לדבר. אלוהים אמר את דברו..

שורה תחתונה: אתר התוכנה לא יכול להפיץ את התוכנה יותר. דרך יחידה היא כשהקוד גלוי
וזה מופץ דרך GitHub

עכשיו מה עושים? תתייחסו בבקשה לשאלות:

  1.  כיצד אפשר להמשיך להרוויח כפרוייקט קוד פתוח. האם זה נהוג ומקובל שאנשים
תורמים כסף? כמה זה מקובל?
  2.  אני יכול לפתוח את הקוד שהוא פיצ'רים של גרסת ה FREE בלבד עם רישיון מחמיר
מאוד כמו שעשיתי כבר (שזה לא בדיוק קוד פתוח) ובנתיים להמשיך לעבוד על גרסה בתשלום
שכתובה מחדש בשפת תכנות אחרת או להפיץ דרך Microsoft Store את הגרסה הזאת
  3.  אני יכול לפתוח את הקוד שהוא פיצ'רים של גרסת ה FREE בלבד עם רישיון חופשי
ובנתיים להמשיך לעבוד על גרסה בתשלום שכתובה מחדש בשפת תכנות אחרת או להפיץ דרך
Microsoft Store את הגרסה הזאת
  4.  אני יכול לעשות את סעיף 1 אבל מה הסבירות להרוויח? הייתי עושה מזה 200$
בחודש והסכום הזה עד היה ממשיך לעלות עוד ועוד.. יש המלצות?

תודה.

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-green-avg-v1.png]<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
     Virus-free.
www.avg.com<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>