Witam,

Mam następujący problem: kompiluję sobie EKG (1.7, 1.8-rc1 i current) pod cygwinem. Wszystko jest OK, dopóki nie kompiluję z opcją --with-python. Kompiluje się bez błędów, ale kiedy włączam EKG to brakuje mi polskich znaków. Dodam, że i w konsoli, i w EKG bez bindów pythonowych polskie znaki mam (w konsoli mam ustawione kodowanie ISO-8859-2). Próbowałem zarówno dostarczanego do cygwina pythona, jak i własnoręcznie kompilowanego - efekt ten sam, brak polskich znaków.
Miał ktoś kiedyś podobną sytuację? Wie ktoś jak temu zaradzić?

Pozdrawiam,
Opl

Odpowiedź listem elektroniczym