Wersja ambitniejsza:
/set irssi_set_mode 1
/set log
/help set <zmienna>
 nie jest do ekg ?

Jest to wlasnie do EKG. Widze ze chyba ktos myli watki miedzy EKG2 i EKG. Podobnie bylo w moim watku /list -NICK-

Nie wiem jak u was ale u mnie w temacie wiadomosci jest:
[ekg-users] historia

[ekg-users] /list "-NICK-"

co świadczy o tym ze jest to EKG, do ekg2 jest zdaje sie ustawiany temat wiadomosci na :

[Ekg2-users]

ok - tylko gdzie mam szukać tych logów?
Na dysku, ok tylko którym, pewnie c: bo nutty mam na pulpicie.

Jezeli włączyles logowanie z poziomu nutty/putty to szukasz tam gdzie ustawiles sobie sciezke, domyslnie jest to pulpit/putty.log

Jezeli chodzi ci o logowanie na poziomie nie nutty/putty a samego EKG, a domyslamy sie ze tak, bo inaczej pisalbys na forum WINDOWS a nie EKG, to szukasz logow zanim jeszcze uruchomisz w nutty'm swoje ekg. np wydajac polecenia

cd ~/.gg/history

ls -al

i bedzie lista twoich archiwow.

Odpowiedź listem elektroniczym