> Na początek to pisz pod cytatem i tnij te cytaty ;)
> Po drugie - coś mi się wydaje że mieszasz ze sobą kilka rzeczy...
> 1. Co znaczy "zamykam rozmowę"? wychodzisz z ekg, zamykasz "okno" ekg,
>     zamykasz terminal w którym było odpalone ekg?
> 2. Ctrl+a+d - przecież to funkcjonalność screena... ekg samo z siebie tego
>     nie blokuje, screen jest nadrzędny i prędzej to on przejmie Ctrl+a niż
>     ekg przejmie skróty screena. Na mój gust to zapomniałeś sobie screena
>     odpalić ;)

> Pozdrawiam,

1. U  mnie  Alt  + K dziala wlasnie tak ze konczy rozmowe, inaczej mowiac
zamyka okno z dana rozmowa. To jest zdaje sie defaultowy skrot.

2.  mozliwe  ze  nie  zapomnial.  Masz racje ze screen stoi ponad EKG,
jednak  jest  jakis "beznadziejny" skrot klawiszowy, ktory miesza. Tez
mi sie tak czesto robilo ze nie moglem uzywac kombinacji CTRL+A+D

W  manualu  od  screena  sa komendy jakie mozna wywolac skrotami ktore
przywroca  to, jednak juz nie pamietam jak to rozwiazalem, szybciej mi
bylo  zrobic  /quit  i screen ekg. Jezeli to Ci nie pomoze, tzn. dalej
bedziesz  mial  klopoty  z  tymi  skrotami, to na 100% jest to kwestia
putty, wtedy mozesz sie pobawic rodzajami terminali jakie sa w opcjach
putty.

--
Pozdrowienia,
 Maciej Kwasniak