W dniu 31 marca 2010 14:04 użytkownik Maciej Kwasniak <mk3...@wp.pl>napisał:

> mi

> tego
> niż

> 1. U  mnie  Alt  + K dziala wlasnie tak ze konczy rozmowe, inaczej mowiac
> zamyka okno z dana rozmowa. To jest zdaje sie defaultowy skrot.
>
> 2.  mozliwe  ze  nie  zapomnial.  Masz racje ze screen stoi ponad EKG,
> jednak  jest  jakis "beznadziejny" skrot klawiszowy, ktory miesza. Tez
> mi sie tak czesto robilo ze nie moglem uzywac kombinacji CTRL+A+D
>
> W  manualu  od  screena  sa komendy jakie mozna wywolac skrotami ktore
> [...]

Problem rozwiązany.
Tak jak powiedział Maciej pobawiłem się putty. Musiałem nacisnąć jakiś
skrót. Spowodowało to , że miałem otwartych kilka jak nie kilkanaście
rozmów, kilka sesji, chociaż nie pokazywało mi tego. Różnymi przedziwnymi
kombinacjami pozamykałem wszystko (dla ciekawości np. długie przytrzymanie
klawisza k /którego nie wyświetlało/, a później klawisza Backspace
wywoływało rozmowę np. sprzed 2 tygodni - masakra! o co chodzi?).
Dopiero pozamykanie spowodowało przywrócenie wszystkiego do normy.
Wielkie dzięki dla Maćka i wszystkich za pomoc.

Pozdrawiam

Michał Zieliński

Odpowiedź listem elektroniczym