Ostatnia oficjalna stabilna wersja czyli 1.7 pochodzi z 2007-04-28. Przez ostatni rok nie działo się zupełnie nic. Teraz Dominik przysłał gotowego patcha z przydatną funkcją, więc została dodana. Gdyby nie napisał patcha, a tylko poprosił, prośba pewnie trafiłaby na listę TODO, która jest długa i też nieaktualizowana od ponad 2 lat. Mam wrażenie, że ekg nie będzie już rozwijane. Jedyne co może będzie robione to naprawianie błędów. W związku z powyższym stanem rzeczy, może warto wydać kolejną oficjalną stabilną wersję 1.8, na podstawie tego co jest do tej pory (do 2011-03-07). Program przez lata nieaktywności został z pewnością przetestowany i myślę, że zasługuje na wydanie pełnej wersji. Tym bardziej, że twórcy różnych dystrybucji Linuksa raczej używają tych pełnych wersji oznaczonych numerem, a nie plików z cvs. Przykładowo w najnowszym Debianie Squeeze, który ostatnio został wydany, jest wersja ekg 1.8rc1, wersja sprzed 3 lat! Ten program, ekg, jest dla mnie najlepszym, głównym programem jakiego używam pod Linuksem. Zależy mi na nim. Nie wyobrażam sobie korzystać z GG na innym kliencie.

Proszę o opinie i w przypadku chęci podjęcie jakichś działań.

Dziękuję za uwagę.

Odpowiedź listem elektroniczym