Po pierwszę, cieszę się, że mój mały patch się komuś przydał.
Po drugie, z tego co mi wiadomo, to większość developerów EKG siedzi
teraz nad libgadu, które jest nie mniej ważne.
Po trzecie, też mnie to boli, że trochę jest zastój przy EKG. Niedawno
wysłałem maila na ekg-devel patcha z logowaniem do SQLa. Bez odzewu
jakiegokolwiek. Nie podoba mi się to, ale rozumiem tych ludzi, którzy
mają piecze nad tym projektem. (Mają swoje życie i inne projekty).
Dobre jest to, że EKG jest open source, więc jak będą potrzebne jakieś
poważne zmiany, to samemu można wprowadzić we własnym, nowym
projekcie.

I co najważniejsze: osobiście nie potrzebuję żadnej nowej rzeczy w EKG
(poza tymi patchami które wysłałem i programem do czytania logów,
który sam sobie zrobiłem).

Reasumując, to aktualny stan rzeczy jakoś mi nie przeszkadza bardzo, a
jak będzie przeszkadzać, to nie ma problemu w zmianie. (;

--
Pozdrawiam
Dominik "Socek" Długajczyk

Odpowiedź listem elektroniczym