W dniu 2013-10-01 13:07, Marcin Mirosław pisze:
Dobry wieczór!
W dzisiejszym odcinku chciałbym napisać o problemie z byciem
niedostępneym dla wybranych osób.
Robię tak:
/away
/disconnect
/connect

W tym momencie jestem widoczyny dla osób dla których teoretycznie nie
powinienem.
Jeśli zrobię tak:
/connect
/away
/inv
/disconnect
/connect
/away
to jest ok.

Drugi problem to jest tak, że po każdym rozłączeniu i połączeniu dostaję
info "Wysłano zaległe wiadomości z kolejki ". A co gorsze to niektóre
osoby dostają jakieś zaległe wiadomości - nie udało się mi jeszcze
odkryć jaka reguła jest tutaj, na uin testowym nie udało się mi
odtworzyć problemu (jak do tej pory).

Jakieś pomysły?:) Dzięki:)
Marcin
Hej, obecnie korzystam z innego komunikatora i np zauważyłem taki motyw, że wszystkie odebrane wiadomości na moim komunikatorze jeszcze raz odbieram na web gg/innych klientach gg, w tym ekg. Może to jakieś zmiany w protokole zostały poczynione ostatnio?

Odpowiedź listem elektroniczym