W dniu 02.10.2013 21:01, fi9o pisze:

> Nie, dlatego postawiłem na zmiany w protokole gg.

Przetestowałem starsze wersje libgadu. Okazało się, że libgadu commit
4d642839e0ed54 działa u mie dobrze, natomiast od commitu 7995ca0bc77 mam
już problemy z tym, że ekg wysyła ponownie nawet całe rozmowy do odbiorcy.
Załączam Tomka Wasilczyka w BCC (ponieważ nie wiem czy subskrybuje ML ekg).
Pozdrawiam

Odpowiedź listem elektroniczym