Zdravím,
mám takové dva malé problémy s PSPadem této vývojové verze.

1. Standardně používám všude pro editaci kódu a do příkazové řádky
font zvaný Inconsolata
https://github.com/google/fonts/tree/master/ofl/inconsolata

Když však chci v PSPadu nastavit jeho Bold variantu, tak je sice vše
správně v nastavovacím okně písma, ale editor jakoby styl ignoruje a
zobrazuje písmo v regular stylu. A děje se mi to u všech písem, tedy jak
standardně dodaných MS s Windows, tak i mnou nainstalovaných.

2. Já moc osobně nejsem schopen používat aplikace v jiném jazyce než
anglickém, takže mám PSPad nastavený do Angličtiny. Nicméně si PSPad ale
toto nastavení nepamatuje a vždy se mi při nastartovaní spustí s českým
prostředím, takže to musím znova přenastavit.

Půjde s těmito věcmi prosím něco udělat?

Děkuji.

Richard Bukovanský

--
<https://forum.pspad.com/read.php?6,69398,69800>