Perdón se son demasiado duro, pero e que son un pouco cabroncete.. xP
non é en ningún caso un ataque persoal Mr. Manuel, pero e que ma
puxeches a tiro.

Simplemente porque "encriptar" non existe... e non me vale que o
digalego diga que si. Para min nunca existirá encriptar como termo en
sí. Se o pensas ben encriptar podelo traducir como "meter nunha cripta"
e non estamos metendo nada en ningún sitio. Só estamos transformando a
representación dun ficheiro/cadea/chamalle-x para facela ilexíbel.

Podemos considerar a encrypt, en inglés, un "falso amigo".

Como ben dí a galipedia na súa páxina
http://gl.wikipedia.org/wiki/Criptografía:

"Formalmente dise que un criptograma C é resultado de aplicar un
algoritmo criptográfico E, que matematicamente pode entenderse como unha
función, sobre o texto en claro M empregando unha chave dada K_e (o
subindice indica que a chave é para *cifrar*, deixando claro que non ten
por que ser a mesma que a empregada para *descifrar*). Este proceso
coñecese como *cifrado*."

Coido que este rapaz pensa o mesmom que min, e que conste que o topei
logo de escribir todo isto.
http://www.antonio-ramos.es/2008/06/cifrar-versus-encriptar.html

SAúdos

Manuel Souto Pico escribiu: