mvillarino escribiu:

> Doca aparece no estraviz, pero non mo digalego. Analogamente, por que
> non un derivado de acopl_ ?

Tamén aparece o Ir Indo, pero o que eu quería dicir é una desas locuras
de lingüista-restaurador. O certo é que doca está máis recollido como
"preguiza" que como "cala". Pero é que queda tan ben  como
correspondente etimolóxico do inglés dock...

Estilo da barra de doca (doca de escritorio)

Agora mesmo está o verbo dock = ancorar e de aí ode "ancorábeis" . Por
certo "acoplar" non vén no digalego, pero si no Volg (?). Ten problemas.
Quero recordar un fío noso de principios de ano:

http://listas.mancomun.org/pipermail/g11n/2009-February/001527.html