iyi örnekler de var,

geçen yıl büyük bir devlet kurumundan bir yetkili beni arayıp "bu oracle
denen sisteme ödediğimiz lisans paralarından bıktık (milyon liralar),
postgresql e geçmeyi düşünüyoruz, yardımcı olabilir misiniz?" diye
sormuştu. evet devlet kurumlarında herşey toz pembe değil ama lacivert
siyahı da değil. bizler gibi düşünüp, yaşananlardan sıkıntı duyan ve
birşeyler yapmaya çalışan insanlar da var.

İyi çalışmalar...

Mustafa DUMLUPINAR
http://www.seyhanproject.com