Fri, 15 Jan 2016 16:00:09 +0200, Özgür KURU <ozgurk...@gmail.com> :

> özellikle Redhat'in Türkiye ofisi açmasıyla birlikte bu konuya
> eğilimin biraz daha arttığını görebiliyorum, fakat hala destek
> bulamadıklarını, eleman bulamadıklarını söyleyen kurumlar var.

Herhalde "yetişmiş" personel bulamadıklarını söylüyorlardır. Bu noktada
kamu hangi konuda yetişmiş personel bulabiliyor ki özgür yazılımlar
konusunda bulabilsin? Bunun nedeni de özgür yazılımlara özgü değil,
kamunun personel alma ve çalıştırma yapısından kaynaklanıyor.

Ancak destek bulamadıklarını söylemeleri hiç gerçekçi değil. Bugün
piyasada özgür yazılımlara destek veren ve kamu kurumlarına da aktif
olarak hizmet veren birçok firma var. Herhangi birisinden destek
alabilirler.

Türkiye'de kurulan ve bu alanda hizmet veren firmalara gitmek yerine,
yurtdışı firmalara yönelirlerse, destek bulmakta elbette zorlanırlar.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #
http://www.ozguryazilim.com.tr