Sziasztok!

Van egy problemam es kifogytam az otletekbol :(

A kornyezet:
- Adott egy Ubuntu 18.04, eleg eros vason
- van rajta 5 db KVM VM, azok is 18.04-ek...
- az 5 VM-en van egy OpenStack
- a hoszt tagelt VLAN-on beszel a haloban

Az openstack-ben van egy instance, akinek kuldenek SIP csomagokat UDP-n...

A VM ens5 nevu interface-jan latszanak is a csomagok, de a SIP app
egyszeruen nem kapja meg a csomagokat valamiert...

Amit eddig probaltam, meg amire jutottam
- SELinux / Apparmor nincs
- tuzfal nincs, "iptables -nL" kimenet ures...
- rp_filter kikapcsolva
- app lecserelve netcat-ra, ugyanaz a helyzet, tehat nem az app a hibas...
- "tcpdump -e"-vel nem latok VLAN tag-eket...

Ha openstack-en belulrol, pl a neutron-gw-rol kuldok csomagot, akkor
megkapja az app es a netcat is..

Ha az instance egyik testvererol a szomszedbol kuldok csomagot, akkor is
minden OK.

Mi a szosz lehet meeg ?
Mit nezzek ?

Koszi: