Szia!

Gyurman Attila <attila.gyur...@ilx.hu> írta, 2020. 02. 02.:

> Szia!
>
> Én ffmpeg-el próbálkoznék.
> Hanggal konkrét tapasztalatom nincs, de innen indulnék:
>
> https://trac.ffmpeg.org/wiki/StreamingGuide#StreamingasimpleRTPaudiostreamfromFFmpeg
>
> Lehet multicast is, azaz több kliens felé egyszerre.

Köszönöm szépen. Sokat foglalkoztam ezzel, gyakorlatilag nekem nem
sikerült működőképesre összehozni. :-( Bármilyen protokollon is
akartam, nem jött össze. :-(
Levlistát is olvastam, Wiki-t és sokmindent, nem tudom: mit hibázhattam.
Ezt a streaming guide-t is olvastam, nekem valamiért nem jött össze.

Üdvözlettel: Csaba