Dell Inspiron gépem nem működött rendesen Windows alatt. Első
konfigurációja dual boot linux és Windows. Kétszer volt szervizben,
alaplapot cseréltek. Amikor hazahoztam, lefuttattam a DEll service
assistant programot. Ez azonnal BIOS firmware frissítést is végzett.
Jelenleg nem tudok a linuxról bootolni. A következőt próbáltam:

## Telepítő lemezről rescue mód

## belépés a rendszerbe

## update-grub

Ez lefutott hibaüzenet nélkül; dual boot még sincs. Mi akadályozhatja a
MBR írását? Sem a Windowsban, sem a BIOS-ban nem találtam olyasmit, ami
ezt tiltaná.   Minek nézzek még utána? Üdv, János