2021. 11. 10. 21:05 keltezéssel, Gabor Gombas írta:
> Hát izé, partíción belül partíciókat csinálni nem fog menni. Mármint a
> gdisk meg társai megvonják a vállukat, és összefirkálják a diszket, ha
> azt mondod nekik. De az eredményt sem a BIOS, sem a Windows, de még csak
> a Linux kernel sem fogja értelmezni.

Pedig épp arra készültem. Teljesen újraformázni gpart-tal, és előlről
újra felrakni a Linuxot és a Windowst. Tegnap kipróbáltam az AOMEI
partíció konvertert. Az is azt állította, hogy gpt partícióm van, ezért
nem tudja gpt-re változtatni. Az     mbr2gpt /convert   is.

Amúgy rosszul emlékeztem, mert én eredetileg csak három partíciót
csináltam. A többit a Windows telepítő és újratelepítő, meg  a Dell
Assistant. Ezzel lett hét.

Nem tudom, olvastad-re az előzményeket Nálam a DELL Assistant
szeptemberben frissítette a BIOS SEUP-ot, és az kizárólag UEFI táblát
engedélyez. Úgy döntöttem, hogy igazodom ehhez.  Nem tudok szembe menni
vele.

Tehát nem partíción belül, hanem egészen új partíciós táblát szeretnék
csinálni. Ötlet??

Üdv, János

--
dr. Zana János -- otthoni posta