Köszönöm én is! :)

SZABO Zsolt <sz...@mm.bme.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc. 30., Cs, 9:02):

> egy

> Wigyori.

> Uhh... emlékszem, amikor az első e-mailben tapogatóztam vagy 25 éve, hogy
> milyen linux-szal lenne érdemes kezdeni (talán pont G. ajánlotta a
> debiant)...
> meg olvastam a sok mailt, aminek a felét sem értettem :-))
>
> Kösz a listát és mindenkinek a supportot!
> sz@zs
> PS: hajrá ChatGPT... :-)))

Ez az elektronikus levél és az összes hozzá tartozó csatolt melléklet
titkos és/vagy jogilag, szakmailag vagy más módon védett információt,
személyes adatot tartalmazhat és csak a címzettnek szól.

Amennyiben nem Ön
a levél címzettje, akkor a levél tartalmának közlése, reprodukálása,
másolása, vagy egyéb más úton történő terjesztése, felhasználása szigorúan
tilos.  Amennyiben tévedésből kapta meg ezt az üzenetet kérjük, azonnal
törölje az üzenetet és értesítse a levél küldőjét.

A feladó nem vállal
felelősséget a teljes és pontos információ címzett(ek)hez történő
eljuttatásáért, a levél elküldést követő tartalmi és alaki változásaiért,
valamint semmilyen késésért, kapcsolat megszakadásból eredő hibáért, vagy
az információ felhasználásából vagy annak megbízhatatlanságából eredő
kárért.