Sziasztok!

Köszönöm a lehetőséget!

Kiss Tamás
From: linux <linux-bounces=tamas.kiss=audi...@mlf.linux.rulez.org> On Behalf Of
Valaczka, János
Sent: Thursday, March 30, 2023 10:23 AM
To: Linux kérdések/válaszok <linux@mlf.linux.rulez.org>
Subject: Re: Egy történet vége

Köszönöm én is! :)

SZABO Zsolt <sz...@mm.bme.hu<mailto:sz...@mm.bme.hu>> ezt írta (időpont: 2023.
márc. 30., Cs, 9:02):
On Tue, 28 Mar 2023, Gergely Madarász wrote:

> Sziasztok!
>
> Itt az ideje becsukni a boltot. A listákon alig van forgalom, az is főleg
> spam. A most futó OS 32 bites, az Ubuntu 18.04 LTS supportja megszűnik egy
> hónapon belül, újabbak már csak 64 bitesek, nem érdemes az
> oprendszercserébe energiát tolni. Pár hét múlva shutdown.
>
> Köszönet mindenkinek aki az elmúlt bő 25 év alatt tag volt, hozzájárult a
> közösséghez, with special thanks to: Marosi István, Buci, Lajbi és Wigyori.
>
> Archívum elvileg van a news gateway és a google jóvoltából:
>
> https://groups.google.com/g/hun.lists.mlf.linux

> [...]

Uhh... emlékszem, amikor az első e-mailben tapogatóztam vagy 25 éve, hogy
milyen linux-szal lenne érdemes kezdeni (talán pont G. ajánlotta a
debiant)...
meg olvastam a sok mailt, aminek a felét sem értettem :-))

Kösz a listát és mindenkinek a supportot!
sz@zs
PS: hajrá ChatGPT... :-)))

Ez az elektronikus levél és az összes hozzá tartozó csatolt melléklet titkos
és/vagy jogilag, szakmailag vagy más módon védett információt, személyes adatot
tartalmazhat és csak a címzettnek szól.

Amennyiben nem Ön a levél címzettje, akkor a levél tartalmának közlése,
reprodukálása, másolása, vagy egyéb más úton történő terjesztése, felhasználása
szigorúan tilos.  Amennyiben tévedésből kapta meg ezt az üzenetet kérjük,
azonnal törölje az üzenetet és értesítse a levél küldőjét.

A feladó nem vállal felelősséget a teljes és pontos információ címzett(ek)hez
történő eljuttatásáért, a levél elküldést követő tartalmi és alaki
változásaiért, valamint semmilyen késésért, kapcsolat megszakadásból eredő
hibáért, vagy az információ felhasználásából vagy annak megbízhatatlanságából
eredő kárért.

INTERNAL