"Yaşam boyu eğitim, en değerli yatırımdır"

Boğaziçi Haziran Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimi

Yoğunlaştırılmış Ticari Dil Sertifika Programı
Pratik İş İngilizcesi ve İngiliz İş Kültürü
"Let’s Talk About Business and Communication in English"

10-11 Haziran - 09.30-17.00

DoubleTree by Hilton Kadıköy

İş Yönetme Becerileri ve Problem Çözme Teknikleri – İnisiyatif Kullanabilme

10 Haziran - 09.30-17.00

DoubleTree by Hilton Kadıköy

Kazanımlar: Gündelik hayatı sürdürebilecek seviyede akıcı konuşma, Dinleme
yeteneği kazanma, Telaffuz ve aksan, Okuma becerisi kazanma, Telefonda iletişim
kabiliyeti kazanma, Mail iletişim yeteneği kazanma, Sektöre bağlı terimleri
öğrenme, Sunum ve müzakere etme kabiliyeti kazanma, Kültürel farklılıklar
hakkında bilgi edinme

Kazanımlar: Analitik düşünme ve bütünü görebilme, Yeniliklere açık olma, İş
yerinde farkındalık yaratma, Zaman yönetimi, Özel hayat ile iş yaşamı arasında
dengeyi kurabilmek, Esneklik ve değişen koşullara adaptasyon, Çözüm odaklı
yaklaşım, Problemi kabul etme ve tanımlama, Problem çözme stratejileri,
İnisiyatif kullanmak ne demektir, Her zaman İnisiyatif kullanılır mı?, Risk ve
İnisiyatif kullanma ilişkisi

Finans, hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı:

Oyunlarla Finansal Yönetim ve İşletme Sermayesi

17 Haziran - 09.30-17.00

DoubleTree by Hilton Kadıköy

En Olması Gereken Zamanların Olması Gereken Sunum ve Hitabet Tekniği.
Ani Gelişen Durumların Konuşmacılığı Semineri

21 Haziran - 09.30-17.00

DoubleTree by Hilton Kadıköy

Simülasyon oyunu: Finansçı ve finansçı olmayan tüm profesyoneller, yöneticiler
ve yönetici adayları için; finansal okur-yazarlığı artırmak ve sıralanan
konularda temel ve ileri bilgi seviyesine ulaşmalarını sağlamak için kullanılır.
Konular; şirket içinde alınan çeşitli kararların mali tablolara etkisi, mali
tabloların mantığı ve faydası, kısa vadeli hazine yönetimi, yönetim ve maliyet
muhasebesi, finansal analiz, finansal yönetim, nakit akışı ve nakit öngörüsü,
işletme sermayesi vb.

“Akut gelişen durumlarda özel hayatımda ya da yönettiğim ekiplere güçlü,
etkili, ikna edici, sakinleştirici ya da ateşleyici konuşmalar yapmak
istiyorum, “
“İyi bir konuşmacı olduğumu söylerler ama ani gelişen durumlarda adeta nutkum
tutuluyor”
“Bazen konuşurken kendimi sabote ediyorum, seçtiğimi kelimeler, kurduğum
cümlelerle, “
“Beni dinleyenleri odaklamakta zorlanıyorum, “
“Ne kadar ayrıntı vermem gerektiği konusunda ikilimler yaşıyorum, “

Diyorsanız Bu Eğitim Sizin İçin…

Zor Müşteri & Zor İnsan İlişkileri Ve İletişim Yönetimi

22 Haziran - 09.30-17.00

DoubleTree by Hilton Kadıköy

Tüm Yöneticilerin Bilmesi Gereken Finansal Bilgiler
Yöneticiler İçin Finans ve Matematiği

22 Haziran - 09.30-17.00

DoubleTree by Hilton Kadıköy

Algı nedir ve Algı Yönetimi nedir? Zor insan kimdir ve ne ister? Hayır cevabını
engelleme teknikleri Zihinsel ve fiziksel blokaj çözülmesi, Değer yaratma,
paradoks kırma, Öz disiplin, stratejik düşünme planlamanın ve bilginin gücü,
İşi doğru görme, doğru iş görme (6 ile 9 Teknikleri), İkna ve müzakere
tekniklerinde paradigmanın önemi, Panik ve strese meydan okuma (Denge,
Dürüstlük, Samimiyet, Enerji)

İşletmelerin yönetim kadrolarında görev alan ve görevi gereği, finansal
tabloları doğru yorumlayarak genel durum hakkında rakamsal değerlendirmeler
yapabilme becerisi kazanması düşünülen kadrolar için temel finansal kavramların
anlaşılmasını kolaylaştırmaya yönelik bir programdır.

Katılım ve Ayrıntılı Bilgi İçin: 0 216 422 9595 - 0 555 422 9595
bogaziciegitim.com

- Tüm programlarımızı İstanbul'daki 5 yıldızlı otellerin toplantı salonlarında
tam gün süreli gerçekleştirmekteyiz. Her bir programımızın maksimum katılım
kişi kontenjanı 15 kişi ile sınırlıdır ve kayıtlarımız öncelik sırası ile
alınmaktadır.

- Programlarımızda tüm eğitim materyalleri ve dökümantasyonu, ara ikramlar ve
açık büfe öğle yemekleri ücretlerimize dahil olup katılan tüm katılımcılarımıza
katılım sertifikası tanzim edilmektedir.

- Ramazan Süresince Öğle Yemeğine Katılmayan Katılımcılarımız İftar Haklarını
Kullanabileceklerdir.

- Her Ay Yenilenen ve Gelişen Tasarımlarla Revize Olan Tüm Eğitim
Programlarımızı Kurumunuzun Bulunduğu İl ve Lokasyonda, Sizin Planladığınız
Tarihlerde İşletmenize Özel Olarak da Gerçekleştirmekteyiz.

- Toplu katılım, Şirkete Özel eğitim ve Erken Kayıt avantajlarımızdan
faydalanmak için lütfen kayıt yetkililerimizle görüşünüz.

unsubscribe
Bu etkinlik duyurusu tarafınıza %Column_0% adresi ile üye veritabanımızda yer
aldığınız için gönderilmiştir.
21:04:56 1.6.2017 tarihinde davet bilgisi amacıyla gönderilmiş etkinlik
bültenimizi gelecekte almak istemiyor ya da farklı bir kanala yönlendirilmesini
istiyorsanız lütfen maille bildiriniz.