Hi,

On 23 May 2002, Alexandru Balan wrote:

> âwerþyuîãºdfghj
>
> sh ?
> tz ?

  Nu vezi cedilele de la "sh" si "tz" ? Eu le vad in mesajul tau :)).

  Probabil ca este de la encoding sau de la font; vad in header-ele
tale:

  Treci pe econding-ul ISO8859-2  in mailer si ai grija sa ai instalate
fonturile pentru ISO8859-2.

  Un "xset q" indica la "Font Path" si caile spre fonturile latin2 ?

  Daca e vorba de consola inseamna ca nu ai incarcat fonturile syscons
(vezi pasul A1).

 G'luck
 Ady (@rofug.ro)