Hi,

On Thu, 23 May 2002, Ionel Mugurel Ciobica wrote:

[...]
> Nu este adevarat. Am pus ã in loc de q, º in loc de w, þ in loc de y si
> î in loc de k. Tastele q, w, y si k se pot accesa folosind AltGr (alt
> din dreapta). â este AlrGr-Tab.

 Whoops again :). Am spus ca nu foloses decat unul din ele...
 Dar de ce aranjamentul asta ? Din cauza ca ar fi prea putin folosite
acele caractere sau din cauza ca va enerva faptul ca nu aveati acces la
semnele de punctuatia pe varianta propusa in MS Win ?

  Subiect de discutie separat...

 Ady (@rofug.ro)