--- Ion-Mihai Tetcu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> USB
> lamuri

> tabel
> de
> Cine
> traducerea
>
> /usr/share/doc/en_US.ISO8859-1/books/fdp-primer/overview-quick-start.html

Sa stii ca mailu' de mai sus l-am dat DUPA ce am ajuns in pagina mentionata si
am citit:

--- quote ---
If you have the CVS repository locally then as a minimum you will need to
checkout the doc/share, and doc/en_US.ISO8859-1/share directories.

% cvs checkout doc/share
% cvs checkout doc/en_US.ISO8859-1/share

If you have plenty of disk space then you could check out everything.
--- end quote ---

Problema e ca directoarele de mai sus STAU UNDEVA PE UN SERVER si nu mai spun
ca PROBABIL TREBE UN USER SI O PAROLA. Din ce am vazut pe-acolo, ca sa traduc,
va trebui deja sa invatz SGML [Asta e, ceva HTML stiu, asa ca nu cre'c-o sa fie
prea greu!]. Poate cindva in viitor, voi aprofunda si CVS. Acum insa am chef SA
TRADUC nu SA INVATZ CVS. Avind in vedere ca fac o munca voluntara, cre'ca nu e
prea mare pretentia SA FAC CE AM CHEF IN ACEST MOMENT. Altfel mai bine o las
balta...

Sau poate ca nu ati inteles altceva: DEOARECE LUCREZ SI AKAS' SI LA JOB,
T_R_E_B_U_I_E SA LUCREZ PE WINDOAZE []. Asa ca - REPET - am luat WinCvs13b20-2
care e un CVS DE WINDOWS!!! Deci daca CVS e setat cumva de chestia cu:

--- quote ---
Install the textproc/docproj meta-port.

# cd /usr/ports/textproc/docproj
# make JADETEX=no install
--- end quote ---

...LA MINE NU SE APLICA!!!

Rog deci respectuos - Inca o data - CARE E ADRESA SERVERULUI CVS DE FREEBSD?!?
Am cautat pe Google si nu m-am lamurit... Tre'sa setez dracia de WinCVS si
sigur nu pot cu un port de FreeBSD oricit de META ar fi el...

=====
Ioan (John) NIKY Pricop
Bucharest - ROMANIA