Ideea cu current si stable mi se pare excelenta. Daca tot am inceput de la,
sa zicem, 0, cred ca ar fi bine sa si reluam totul de la 0. Cat despre
history, nu vad utilitatea. De acum inainte e altceva insa. Apropo,
saptamana viitoare voi incerca sa fac upload la unul din cele doua capitole
pe care le-am ales. Nu stiu daca sunt primul sau nu, insa abia astept
evaluarea :-) Cred ca nu vor fi probleme, dar daca totusi voi intampina
dificultati, am sa va tin la curent.
Ionut, contul acela de la mine de pe server l-am dezactivat temporar. Am
trecut la 5.3 RELEASE si am facut un "usor" management al userilor. Deh,
paranoia, ce sa-i faci... Intrebarea mea e daca mai ai nevoie de el.

Cristi

Cristian Opariuc-Dan
Researcher
"Al. I. Cuza" University, Psychological Dept.
Research Base - Experimental Psychology Laboratory
[EMAIL PROTECTED] [EMAIL PROTECTED]
http://www.itemsoft.ro